tisdag 30 september 2008


aoou rösten jag hör nu ,
den tycker jag om .. massa mycket !
nu äre- 02.45 dårå-

.. hade bara två lektioner idag ..
hantverksteknik b , jag sminkade lina ..
vi skulle träna på ögonskuggor.. kulkul !
sen vare svenska,
men vi fick gå när vi ville,
fick bara reda på vilka sidor vi ska läsa på till provet,
(som är på torsdag) ..

Gick på stan med fanny & Emelie ett litet tag,
sen skulle emelie hem..
och då kom linnea och therese och gjorde oss sällskap..
men sen gick therese också. o vi tre blev ensamma..
näste som gick - linnea ..
fanny vart kvar till sist ;) ..

Väl hemma i sala, så mötte jag upp Evin,
vi kollade runt i lite affärer.. köpte två nagellack och en sjal ..
Och brun utan sol också, fast den köptes i v-ås ,
en till ansiktet och en till kroppen..

Sen träffade jag min kusin idag också .. kul ! :)

Nej, nu ger jag mig .. heeeejs .. / louise e
------
oh just ja, slå 33 , på en och samma dag om ni kan !

Inga kommentarer: