måndag 15 september 2008



Okej nu är de 3:e gången ja skriver samma sak här.
..de tidigare två inläggen försvann , suck!


Japppp, upp efter ungefär 4 timmars sömn ..
Och dags att bege sig till v-ås !

Klockan tio klev jag in på NewYorker, och praktiken började !
något nervös .. men allt gick bra ! :)

Var vid underkläderna till 3 ? ungefär ,
( larmade, hängde ut, och böt plats ooosv.. )
för sen bestämde jag mig för att ta min lunchh .. å de blev Subway - smakade bra !

Sen var jag och fixade med kläderna på övervåningen!
Vi flyttade om lite, städade, och sen rensade/städade jag även reasnurrorna,
och PJUU vilket jobb säger ja bara :O !

18.oo gick tåget hem ,och en snäll pappa hämtade mig vid stationen..
åt mat, sen åkte jag & Linda och solade.. SKÖNT !
saknar värmen.. vill utomlands.. imorgon ? ja de skulle inte sitta helt fel..

Kom föresten hem 3 klädesplagg rikare, oouusch.. ja kommer bli pank!
Man kan ju bara inte låta bli att handla när man går runt där !


Ajajajajjj , min rygg värker .. :/ vet inte vad de är för fel..
.. men en sak vet jag, DET GÖR OONT !!

Inga kommentarer: