måndag 1 september 2008


Dagen började med att jag gick upp vid tio ,
fixade till mig litegrann och gick sedan mot ksk ,
för att träffa min Evin :)
Sen skulle pappa skjussa mig till avesta..
så vi släppte av evin på vägen..
(eftersom hon var hemma hos mig efter skolan)
Framme i avesta, så gick jag lite på stan först,
innan jag mötte upp Bethina ! :)
Sen var vi upp och hälsade på hennes mamma, blev bjuda på fika :) jätte trevligt !!
Och efter det begav vi oss till hedemora, för att äta på mc donalds med hennes kompis Jimmy :)
Gott varé och sen är de så mysigt att åka bil tycker jag, älskar det (:

Så nu sitter jag här i Bethinas nya lägenhet,
som verkligen är jätte fin !
Har nyss duschat och Bethina ligger i sängen och pratar i telefonen :) ..

Imorgon blire att gå upp tidigt, börjar åtta.. usch :/
Sen äre skolfoto imorgon också .. YIPPIEE , eller inte !

Nepp nu har ja inge mer att berätta .. Hade bra ! // Elfwing
eller jo nu kom jag på en sak .. idag har jag inte ätit godis på en månad *stolt*
baara 11 månader kvar nu då.. suck .. haha .. om jag håller mig så länge som jag ska , detvillsäga ! ;)


Hur kan man hata & älska en människa på samma gång ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet:D