fredag 26 september 2008

salas galleria :)


Jahapp, då var salas galleria öppen nudå !
Kändes verkligen helskumt att gå därinne,
man trodde verkligen inte att man var i sala,
man fick ju sig en chock när man gick ut på
gatan igen och insåg
att det faktiskt var där man var..
Kändes ju mera som hela salas befolkning
åkt iväg till nån annan stad..
För ja, inte är det vanligt att se så här MYCKET folk på stan,
en helt vanlig torsdag i sala?
Kanska vänjer man sig?
det här kommer väl vara nya stället som alla kommer hänga på ;) ?

Iallafall tycker jag dom gjort ett kanon jobb,
verkligen jätte fint .. !
Kul att det händer nått i sala för en gåns skull..
Jag menar .. det händer ju inte varje ååår, om man säääger sååå !

GRATTIS SALA ! ..
Nu kanske folk märker att VI LEVERRR! hurra.. =)

----..-----...-------...----------...----------...---------..---------.-

Gick på stan med Evin och Diane ett tag, kul :)
Sen typ fyra timmar efter vår planering så kom Renée ..
Vi gick runt och kikade lite .. :)

Sen träffade vi på Emelie och vi hamnade på Wayne´s Coffee,
Lunchade tillsammans, och nu har vi invigt salas galleria ;) rightt ?
Myysig dag iallefall ..

Vidare hem till pappa, Renée & jag delade på thai..
Självklart nummer 2 .. Sviker aldrig min kära 2:a jue !!

Sen hem till sis, jag latade hon städade..
Vidare till åkrahallen, handlade lite .. sen tillbaka ..
sen vidare hem igen, för att spendera mångamånga minuter
med hanna i telefonen, skönt att pratas vid vännen <3

Inga kommentarer: