söndag 21 september 2008

FREDAG..

Dagen började med att jag mötte Evin på stan !
trängdes bland folk, eftersom det var höstmarknad..
iallefall så gick vi till vår gamla skola och kollade lite,
Sen begav vi oss till stationen där vi tog 12.05 bussen mot v-ås !

Väl framme på skolan,
så fick ja veta att vi egentligen skulle börjat en timme tidigare !
Men mina lärare vart inge sura som tur var ! ,
började jobba som skjutton sen när jag väl kommit så ;) haha !

Evin vart min kund:
Och jag började med att ta bort hennes smink,
för att sedan lägga på en ansiktsmask,
under tiden den värkte (15min),
så började jag måla hennes naglar,
det vart fransk manikyr, med lite guld :)
sen efter det så tvättade jag av masken så
fick hon hudkräm och ögonkräm,
sen vare KLART !

.. och hungriga var vi, så vi gick till gränden och åt mat..
( på bilden)
och gud så GOTT det var,
längesen mat smakade så bra som då ! muuumss.
Våra tallrikar behövdes knappast diskas efter tror ja ;)

Sen vart de en kort runda på stan,
sedan vart de buss hem runt 4-tiden !
Jätte mysig och rolig dag med min skrutt ! <3

Inga kommentarer: