lördag 27 september 2008

FREDAG!


13.45 - tandis ..
.. inga hål .. å de va ju bra de!
hade bara en lektion , men självklart skulle den krocka
med tandläkartiden, så jag hann inte dit !

Men till västerås åkte jag iallefall,
jag skulle nämligen möta upp Emelie & Fanny på stan :)
Gick in på new Yorker,
där jag hämtade nåra av sakerna jag lagt undan..
Sen vidare till hemköp, för att handla mat..
jag kände mig stor,
när jag gick och handlade själv med dom ! haha.. ;)
Efter mycket om och men bestämde vi oss för taccos..
Så sallad, paprika, tomat, taccokrydda,
mjuka bröd, hårda småskal, gräddfil,
- följde med oss hem i en tung kasse .. ;)
.. och även två påsar chips och dipp ..
sen får vi ju inte glömma mitt älskade naturgodis,
(mina favvosar var slut på hemköp, så fick gå till en annan affär)
men det var värt varje steg kan jag lova.. myms!

Iallafall så kom vi hem till emelie till slut,
vrålhungriga som vi var, började vi med maten direkt,
emelie fixxade köttfärsen,
och jag och F grönsakerna..
Och hörrni, vilka mästerkockar vi va´ .. Gottigottgott ..

Ett monster till svärmor gick på tv,
och vi kollade,
samtidigt som vi vräkte i oss chips,
(och jag mitt kära ng) ..

Sen målade emelie mina naglar, röda .. så fint så :)
målade hennes också för den delen !

Mätta och belåtna somnade vi , allesammans i emelies rum :)
Var verkligen en jätte mysig kväll , som ska göras om snart igen !
.. för jag tycker om mina sötisar !


Inga kommentarer: