tisdag 23 september 2008


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Pratat med Vincent i 3 timmar :) , myys !
oOoch snart så blir de ännu mera ..
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Dagen:
Vaknade upp hemma hos fanny,
och vi gick upp runt åtta, fixade och donade,
och duktiga som vi va, missade vi bussen,
men tur som man har (ibland, haha)
så finns min pappa i v-ås dagtid (jobbet),
så han hämtade oss :) snällt..

Praktiken då, 10.00-18.00 !
Och jag fick vara på amisu avdelningen idag, med systeryster <3
- Jätte roligt faktiskt, man lär sig mycket nytt :)
jag ska jobba ihjäl mig,
för jag ska verkligen försöka få extrajobb där sen!
trivs verkligen med all personal,
( som jag redan kände innan jag började )
och med själva arbetet ! :) .. Så måndagar gillar jag !

Lunchen spenderades på subben,
tillsammans med sötemelie & hennes mamma :)
Trevligt,trevligt!

Nått som var sämre med dagen då:
1. Tåget var försenat
2. Jag fick cykla hem.. !
3. .. Och det var iskallllt ..
4. .. Med en hungrig mage..
5. och sist med inte minst, så var ja trötttt också !
(Y) , men överlever gör man alltid så, varför klaga ? ;)

Föresten hörrni, jag är LEDIG IMORGON, sug på den ni ..
..( som V själv skulle sagt de ) ..
;)

Pusssssss / Louise Evelina Denise Elfwing ..

Inga kommentarer: