söndag 28 september 2008

sssöndag,

ja, gud va kul ..
det första man gör när man sätter foten utanför dörren,
är att nästan kliva rakt på en HUGGORM!
ussch säger jag bara,
jag tycker verkligen inte om ormar,
usch, fy & blä, va läskiga dom är :s

Iallafall så var jag och pappa och handlade imorse,
fick lite nya hudgrejer, tills mitt från lasvegas kommer hem.

Nu äre fullt igång med att flytta saker härhemma hos pappa..
Linda flyttar ju hemifrån nu ..
Och jag ska va så snäll,
och sova hemma hos henne första natten där, :)
haha så vi ska väl fixa och dona i lägenheten,
sen blire väl film och lite så .. :)
kanske går ner till gymmet,
som dom har där nere också kanske?
det visar sig :) ..

Drack nyss mjölk och åt bullar, gott vare ,
nej, nu har ja inge mer att berätta .. / Lede



(ansiktsvatten, ansiktskräm, peeling, hudkräm, täckstift)

1 kommentar:

Renée Elfwing sa...

nu förjer jag din blogg - slaviskt!!=) haha.. hoppas du följer min med nu du!!=)

BLÄ för huggormar!!! passa dig:P Ha så trevligt med linda ikväll!
Puss Syster