söndag 21 september 2008

KLASSFEST!

Japp, på fredags kvällen vare klassfest som stod på schemat ;) !
Efter dusch & fix, så fick jag skjuts av Christoffer ,
( Min systers kille för alla som inte vet) ,
och renée va med som sällis !

Efter mycket om & men så hittade vi,
och kvällen började med singstar!
Jag & Emelie sjöng jamelias - bewere of the dog ( stavning?)

Folk ramlade in, och gabbis & linneas lägenhet fylldes snabbt !
För klassfesten var nämligen i deras nya lägenhet,
verkligen jätte mysig !

Sen blev det speltajm, våghals!
fanny fick vara hemlössäl, igen ! ;) haha
Och jag skulle ställa mig på alla fyra,
och säga - i´m so nasty efter varje gång fanny
slog mig ;) .. hum ! .. ingen kommentar på den VA!
sen vare självklart daaaaannnsss ;)

Ett ord kan sammanfatta hela kvällen: KUUUUL !
det här måste vi verkligen göra om tjejer ;D !!
har verkligen värdens bästa klass, tycker om mina tjejor!..

kvällen slutade kanske inte riiktigt som den skulle..
Men tack emma, daria och fanny för allt, <3

Sov iallefall hemma hos fanny,
fanny fick somna med en ond haka, och jag med en värkande näsa, som gör ont än! ajj ..

OOBBSS; Vi var inte i slagsmål om de va nån som drog den slutsatsen ;)
.. allmänt klantiga bara ! ;D

Inga kommentarer: