fredag 12 september 2008

Saknad!

En gång hade jag allt jag kunde önska här i livet ....
Och nu står jag här, utan nånting kvar !


minnen ska vara nått fint, och posetivt att ha..Men just nu är dom bara jobbiga,
och jag vill helst slippa tänka på dom..
Men det är svårt att låta bli, och ....
Det gör ont, ont för att man vet,
att man aldrig kommer att få uppleva den lyckan som man en gång kände ..
/den lycka man trodde att man hade.

Jag skulle göra allt, verkligen allt för att bara få uppleva en dag, en endaste dag , av det som en gång var - det livet jag levde , för inte så länge sen..

självklart har jag er kvar .. men inte på samma sätt som då!
Förut var det mer som att vi var varandras liv....
och nu som att vi alla har .. olika liv, på varsitt håll...


"Det sägs att tiden läker alla sår .. Men så är det inte ..
självklart kan vissa sår läka, MEN andra läker aldrig ,
utan man lär sig bara att leva med dom .. !!"


- Det känns precis som igår,
som vi allihopa var tillsammans, som en HEL familj..

/ Louise , Evelina , Denise , Elfwing

Inga kommentarer: