lördag 27 september 2008

Lördag ..

På morgonen så gick jag och fanny
& kollade på Emelies sista fotbollsmatch,
hon var verkligen jätte duktig ,
stolt över henne ju :) <3

Sen efter det gick jag på stan och kollade lite, och handlade ..
På bilden ser ni vad, även det jag köpte igår är med!

( sveamössa, ett mönstrigt linne, två tröj/klänningar, 2 tjcoktröjor-stickade,
strumpbyxor, ett rouge, ett hårband, örhängen, en bikiniöverdel) ..


..när jag komt hem så gick jag till syster & c ett tag :) trevlans..

Väl hemma igen så åt jag mat,
sen hjälpte jag linda att fixa hennes hår,
ochseen så pratade jag med Vincent :) ,

Och nu, (väldans mycket och sen, och nu ) ;D haha..
.. så har jag precis duschat, skönt !

nudå ? , ingen aning ..
Puss L .

1 kommentar:

Anonym sa...

hur mkt kosta svea mösssan, och fråån vart :DD ?