söndag 14 september 2008

söndag ! ..

Idag har jag inte gjort nånting alls nästan,
sovit och latat mig i princip hela dagen !

Men vid 5-tiden så fick de vara nog,
och jag tog med mig evelina ut på en promenad i skogen :)
Massa prat & skratt blev det allt :) !

Och när vi tränat klart,
så stannade vi och åt plommon/äpplen som vi hitta :) haha ..

Vi var ute i nästan 3 timmar, och gissa om man frös efter det ?!
aah .. får paniik , nu känns de verkligen att vintern närmar sig..
Och jag måste införskaffa mig en mössa
och ett par vantar innan jag förfryser..

.. iallafall så blev det en varm dusch när jag kom in :)
Och nu ska jag snart göra mig klar för sängen !

-------------------------------------------------

Imorgon är det första dagen på praktiken, New Yorker !
Ska bli kul .. men är faktiskt lite nervös om jag ska va ärlig ! :)
Börjar 10.oo och slutar 18.oo .. önska mig lycka till (: haha..
-------------------------------------------------



( Evelina & jag )
- Bilden är sen en maskerad i somras, power puff pinglorna ;)

Inga kommentarer: