torsdag 4 september 2008

- Hemma efter en jobbig skoldag !
Torsdagar kommer vara min nya hatdag !

Började med kultur&stilhistoria , var första lektionen idag !
det verkade väl okej,
efter det lunch , sen vare idrott på schemat !
Och vi skulle upp till rocklunda..
Och måste faktiskt säga att jag är stolt, sprang 5 km ! tänka sig..
.. Jag som aldrig springer, har sån dålig kondition,
men jag klarade det utan att stanna (Y)
jag sprang med emelie och victoria,
så det var tack vare dom små söta fotbollstjejorna ;) ..

sen brottom till nästa lektion, som var svenska ..
Åh måste bara säga att våran nya lärare är så bra :)
kunde verkligen inte ha blivit bättre ..
Så vad säger du emelie ,
nu behöver vi inte alltid bli på dåligt humör efter svenskan ;) HAHA!

Och sista lektionen var engelska.
Slutade halv 4 .. igentligen skulle vi gått till 5 idag ,
men vår lärare var så snäll så hon flyttade upp våran lektion,
så nu kommer vi alltid sluta halv fyra på torsdagar ! :)

Nu sitter jag här och nördar framför datan,
har inget bättre att göra så!
Imorgon börjar jag 12.50 , skööönt ! har bara en lektion..
innan det så ska jag till läkaren och kolla min rygg o lite andra saker,
// L

Inga kommentarer: