onsdag 1 oktober 2008

school ..

sitter i skolan redan nu, fast jag inte börjar fören halv tio ..
älskar skolan ? Ha. nej knappast ;)
- Åkte med pappa så de är därför ..
Har friskvård nu på morgonen, sen engelska och mentorstid .

Sen efter skolan så ska jag in till Linda p och lämna mitt cv,

Nu vart min dag genast lite bättre ,
min svenska lärare kom nyss fram till mig och sa
att svenska provet som skulle vart imorgon blir
flyttat till tisdagen .. :) lananananaaa..

mjaa, ibland är turen på ens sida iaf ;)
-uppmärksamma ibland ;)

egentligen har jag inget speciellt att skriva,
men har tråkigt och inget annat att göra,
därför sitter jag och skriver en massa bara.
samtidigt som jag lyssnar på min braiga musik.
älskaar musik, - det är mitt liv.

åhw, måste verkligen skärpa mig nu,
mitt rum måste verkligen städas idag.
frågan är; vart ska jag få orken ifrån?

ne, nu tycker jag emelie och fanny kan komma till skolan.
/ elfwwwing ..

Inga kommentarer: