fredag 10 oktober 2008



I skolan fixade jag naglar ( bilden ) ...
sen efter det hitta ja en jacka .. and i love ittt!

.. sen när ja väl skulle hem,
hade min övergångstid gått ut ( på busskortet) :O ,
och inga pengar på mitt bankomatkort, hade bara löst i plånboken ..
och för att beställa biljett måste man ju köpa med kortet..
självklart hade ju min mobil dött också ..
så kunde inte ringa heller..
Iallafall fick jag låna en telefon av en på stationen,
men fick inte tag på pappa,
men snäll som han var så hjälpte han mig med biljetten ..
( ja gav han pengar och han köpte biljetten på hans kort )
Verkligen jätte snällt , tur att de finns en del hjälpsamma människorr :)

Väl hemma, så skulle jag hjälpa André med
maskerad/halloween-sminkning!
och ja, på bilderna ser ni ju resultatet..
första gången jag gjorde själv, ( har bara fått kolla på förut )
Men gud så kul det var .. :) sånt vill ja göra flera gånger :D

2 kommentarer:

Renée Elfwing sa...

Sminkningen vart ju assssbra!!! Ska du vara nöjd med! Bra gjort! ses sen! puss

Anonym sa...

Tack , va snäll du är !! :)
aww :) .. Japp de gör vi, ska bli super kul ! :) .. PUSS!