söndag 5 oktober 2008

FREDAG !

( Jag & Evin, skolavslutningen i 9:an ! )

:D
Ledig. Men var i skolan iallefall..
inte min dåra, men Evins, var med på spanskan.
Vidare hem till mig, åt yohurrrtt.
Sen blev det stan, vi gick och kollade lite.
Eller mja lite och lite, vi spenderade typ hela dagen där ;)

Senare på kvällen så gick vi och åt med min mamma,
Gullig som hon är så bjöd hon.. panpizza på Rhodos vart de.. mums!
Sen promenad till åkrahallen, handlade naturgodis,
i väntan på evins pappa , vare fight vi fick se.
Hyrde film, men trötta som vi va kollade vi inte på den.
Vi somnade välle runt halv 3 tror ja :)

- iallefall så vare en jätte mysig dag/kväll :) !!

På morgonen så vart de bebismyys!
( Eftersom jag på bilden precis är uppkommen ur sängen,
så är det tillåtet att se ut som jag gör ) .. ;)
Nu när jag ändå är inne på bebissnack, kan ja tillägga att jag vill ha en egen!

Inga kommentarer: