tisdag 28 oktober 2008

skrev visst inte som ja lovade sist..
men allt ni missat de senaste dagarna ska ja skriva om nu :)

I lördags så träffade jag evin på dagen ;)
Jätte kul, hjälpte till att jobba i kiosken ,
sen massa prat & skratt som vanligt! :)

Mamma kom ner lite senare,
och vi gick lite på stan, de va ju rosa lördagen..
& mammsen köpte rosa & blåa bandet till mig :)

Sen hyrde vi (jag&mamma) filmer, fick två för priset av en,
dom är våra kååmpisar ;) haha!
Nejdå, men iallafall så gick vi hem till renée på kvällen,
vi blev bjudna på smörgåstårta, mums så gott !
hann aldrig så långt att vi kollade på nån film,
lite synd dom verkade bra! men får bli en annan gång :)
..slutade lördagen med att syster sov hos mig iaf,
och snäll som ja är så fick hon helkroppsmassage av mig ;)

Sen i söndags så gick ja ner på stan, träffade mamma :)
Hon bjöd mig på mat, akropolis ! så snäll ! ..
myms säger ja bara -
det är där min favoritmat gömmer sig.
.. tack mamma <3 :)

/

Inga kommentarer: