torsdag 9 oktober 2008


coopertest idag..
och pjuu va jobbigt det var !
Vi skulle springa 2 km, på max 13 min - för att få g!
min tid vart o9.55 ..
Om man låg på 9 = mvg.
och om man låg mellan 9-10 så är det mellan vg-mvg!
så nu ska ja minsann träna upp min kondition till nästa gång!

Imorse så var jag ute och gick med mina stavar,
som sagt ska jag komma igång med träningen nu.
Imorgon bitti äre promenad igen, med evelina och syster :)

iallafall var skoldagen väldigt rolig idag,
massa skratt, de gillar vi ;D
...och emelie, hjärta, HAHA!
just ja. emelie och jag har kommit på nått riktigt bra nu!
allt är planerat in i minsta detalj (;
hoppas verkligen på att de kommer bli så som vi vill nu!
tror de kommer bli jätte bra faktiskt :)

Imorgon i skolan så ska vi
fixa naglar, sminka, & massera folk
here for you dag, tror ja de hette ?

sen när ja kommer hem ska ja fixa halloween-sminkningen
som sagt !

men tillbaka till idag:
nyss ätit,
och nu funderar jag på att lägga mig och vila ett tag..
igentligen borde jag plugga och städa lite.
aja strunt samma, nått av de blir de iaf :)
men bäst att dra sig härifrån först kaaanske ;)?
kan ju va till en fördel.
.

2 kommentarer:

Renée Elfwing sa...

Lät ju som att du spang snabbt iaf! duktig tycker jag:) Lycka till!! Puss syster

LouiseElfwing sa...

tack , va du är snälll :D <3