fredag 10 oktober 2008

var lite osäker på när ja började idag,

så tog 7 tåget..
väl framme i skolan får man reda på att jag börjar.. 9
suck .. haha , nej ska inte klaga, för de gör mig inget !
sitter här och lyssnar på musik '
och nördar mig vid datan- så jag klarar mig ! ;)

åh, måste verkligen få tag på ett extra jobb nu!
är verkligen i behov av det nu ..
har lämnat in cv på linda p , kanske får jobba extra där i jul !
hoppas de blir av, skulle va jätte kul !
.. men det jag verkligen ska kämpa för sen är att få jobb på new yorker.
Älskar verkligen personalen där, alla är så söta & glada.. :)

Måste ju börja få pengar så jag kan spara,
Ska ju försöka åka till Las Vegas till syster nu i vinter, eller vår..
får väl se när min ekonomi tillåter så att säga ;)

men läskigt, för som de verkar nu , kommer jag få åka själv.
Pappa och carola ska inte iväg, och inte mamma heller verkar de som nu!
aaah, läskigt .. kommer ju tappa bort mig ,
tänk att åka HELT ENSAM ENDA TILL VEGAS :O
usch tanken skrämmer mig .. men men , de ska välle gå bra de med hoppas ja!´

ne , nog pratat om det.
en annan tanke som slog mig nu : snart är de ju jul ..
herregud vad tiden går fort, hinner inte med..
men jag tycker de är mysigt med jul, de innebär ju:
god mat, advent, julmusik, snö (som det aldrig nästan blir, men endå)
och ivanliga fall massooor av godis ( som nog inte blir iår, eftersom ja har godisförbud )

men innan jullovet ska ju först höstlovet avklaras ..
och vad ska ja göra då ?
hum, inte mycket planerat, men ska träffa hanna & johanna som kommer hem från skåne!
sen ska nog jag, emelie & fanny till sthlm en dag som de ser ut nu (:
resten visar väl sig, nått kul ska välle dyka upp :D

nej, nu har ja fördrivit tiden tillräckligt länge med onödigt skrivande.
HEJS!

Inga kommentarer: