torsdag 2 oktober 2008

Dagen då :
Vart bara en lektion till slut, kultur&stilhistorian.
Och jag trodde jag skulle dö på slutet.blä!

skulle åka hem 12.27, men dom fick inte igång tåget,
de va nå tekniskt fel ?
Vart att ta bussen 13.05 ist ,
och trevligt sällskap hade jag, Linnéa & Therese ..
Väl framme i Sala så gick vi på stan ett tag, trevligt .. :)

- '- '- '- '- '- '- '- '- '- '- '- ' -' -' - '- ' -'- ' - ' - '- ' - '- ' -' -
Låt mig bara va!

Som jag sa, jag vill aldrig mer se,
eller höra nått ifrån dig mera,
Och det hoppas jag du accepterar & förstår..
Du är inte längre en del av mitt liv,
Och inte heller jag av ditt,
så bara acceptera det,
och skött ditt.. så sköter jag mitt..
Det vi hade,är inget att sakna, för jag vill absolut inte ha det tillbaka.

Även när det gått flera år, kommer det alltid finnas sår,
En tår, för ett förlårat år... *

- ja för ett år utav mitt liv slösade jag faktiskt bort på dig..
jag fick hela tiden ge, och fick aldrig någonting tillbaka.
.. eller jo, lögnerna ....
Jag ångrar att jag slösade min kärlek på dig,

du säger att jag inte kommer komma nånstans här i livet ..
Men hur långt kommer du komma då ? , ditt liv bygger på lögner ..

är så jäkla arg.
Egentligen vill jag inte ens slösa energi att skriva om dig ens..
Men skönt att få det ur sig, på nått sätt..
En sista sak .. du kan dra så långt åt helvete som du bara kan.
den som jag en gång trodde jag älskade , har jag insett att jag hatar ....

och försten, så kan du ta med dig en viss person till dit..
hur kan man va så falsk ?, usch säher jag bara!

Inga kommentarer: