söndag 5 oktober 2008

Söndag !

Nyduschad, skönt !

Okey, jag skulle tillbringa hela dagen åt att plugga,
men de va nog nått som gick snett där på vägen vaaa ;) ?!

ne, men känns faktiskt inte som man kan plugga så mkt på det här,
antingen är man smart o kan det,
eller dum som jag och inte fattar ett dugg (:
---- ---- ----

Japp.. Idag var min sista onyttiga dag..
Nu ska jag minsann börja träna och bli duktig!
Både för jag själv vill- trivs bättre då,
men även eftersom vi har de som uppgift i skolan
( friskvården, 5-månader)
eller ja, vi har mål som vi ska uppfylla..
o lite av de här är mitt mål..

*SåVarje söndag blir de vägning & mätning*
- Så ser man resultaten.. spännande:)

Så nu blir de lite träningsblogg också!
anledningen att jag skriver upp det här är,
för att bli mer peppat för att få resultat ..
Gör det här tillsammans med syster & Christoffer föresten :)
Dom började men nu hakar ja på ;)

Dagens mått: V. 40
Vikt- 55 kg
Bystvidd-84 cm
Midejevidd- 65 cm
"Bull"vidd- 76,5 cm
Höftvidd- 81 cm
Stussvidd- 95,5 cm
Övrelårvidd- 56 cm
Lår vid knä-vidd- 46 cm
Vadvidd- 39 cm
Överarmsvidd- 27 cm
Underarmsvidd- 24 cm

wishh me good luuckk.. jag kan behöva det ! :)

iallafall så har jag hållt mig utan godis sen den 1 Augusti !
- duktigt för att vara mig.
Och fanny som också slutat, går de lika bra för ! (Y)
---- ---- ----

1 kommentar:

Renée Elfwing sa...

så.. det hamnade på bloggen iaf:)