söndag 19 september 2010

U T G Å N G !
.. efter jag kom hem från gymnastiken hoppade
jag snabbt in i duschen och fixade till mej fort.
Vart nämligen en väldigt spontan utgång .. haha !

Elller aa från början hade ja tänk gå ut men sen vart
allt så krångligt så då hade ja tänkt strunta i de -
men sen vart utgång endå .. haha snacka om att bestämma
sig i sista stund.? beslutsångst på högsta nivåå sääger jag ..
Åkte iallafall direkt till silk där jag mötte upp fanny, michele,
linnea och victor , träffade även på patrik dääär !
- var super roligt verkligen !
va så lääängesen ja va ut sist , så minns knappt när de va ? haha

Sen runt halv två, två så tog jag och patrik en taxi hem till honom,
Haha .. as rolig taxi-chaufför :D så jag valde rätt minsann haaha..
älskar folk som har humor & som är pratglada .. allt blir mycket roligare då :D
Iallafall satt vi på en film innaaaan vi somnade !



lite vimmelbilder ..

Inga kommentarer: