lördag 4 september 2010

nyss ätit rostade mackor & druckit mjölk med pappa & carola ..
.. Super gott! Men de äre ju alltid att äta på kvällarna ..visstdå? ;)

Nu ska jag fixa mej för sängen och sen soova som aldrig förr haha!
Ska verkligen njuuta av att bara få ligga där under mitt varma täcke.
För imorgon väntar ännu en dag på jobbet- övertid igen de vill säga.
Så om ja inte lägger mej nu kommer ja ångra de imorgon som vanligt!
Hahah.. fööör varje morgon tänker jag:
" imorgon ska jag lägga mej DIREKT när ja kommer hem"
meen .. de löftet håller ja ju aldrig .. man fastnar ju ofta framför
datan - nördig som man är ... men nu ska jag dissa den och hissa sängen!

Men .. en tråkig sak ja tänk på .. (På tal omatt ja ska njuta av att ligga i sängen.)
.. när man väl somnat så tänker man ju inte längre på hur skönt de är.
ja menar då sover man ju .. heheheheheh ..och de är ju tråkigt?

okej.. hörde själv att de där lät skumt.. och om ja har tur kanske
iallefall en av alla som läser fattar hur ja menar.. skulle väl typ va fanny ;)
.. för både hon och jag förstår alltid varandra oavsett konstigt språk haha ♥

jaja.. nu säger jag iallafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall
GODNATT!GODNATT!GODNATT!GODNATT!

Inga kommentarer: