söndag 5 september 2010

" Meen ... J*vla mobil j*vel "
Min morgon började inte alls bra .. även fast jag hade
4 alarm så vaknade jag inte .. hur kan man lyckas?
Så när ja väl vaknade var klockan fem över halv och
dom ja åker med väntar nedanför min backe vid halv. panik!

Drar på mig de närmaste kläderna .. ropar på stackars
pappa att han ska komma ner med min matlåda!

Samtidigt ringer Sebastian och ska kolla var ja är
och då såååklart seegar sig heeela mobilen och jag får
lite halvt utbrott för ja är så stressad .. trodde ju inte
han kunde höra mig .. så ja skriker typ jävla mobil jävel
meen ack så fel ja hade .. han hörde mitt fina stress-humörs prat!
Men inte hela iallefall och de va väl tur de antar jag ! =D

Hur som helst vart dagen bättre fast ja va as seeeeg typ hela dan!
Men är roliga människor man jobbar med så ! =D
Occh .. Josse stackaren tappade sin matlåda i knät/golvet.
SÅ du kunde man ju inte mer än skratta ;) .. ( förlååt hahaha )
Men de gjorde faktiskt min dag ;)

1 kommentar:

Amila sa...

Oj jag undrar vilka dina rolia jobbarkompisar är då!:O?