tisdag 28 september 2010

Änglar i himlen


Idag efter jobbet träffade jag evin av en slump på staan !
Trevlig överraskning minsann =) .. så vi gick runt lite och kolla
i affärer och pratade .. sen hade jag redan innan bestämt att jag
skulle gå ner till farmor & farfars grav och fixa till lite & evin
va så snäll och sällskapade mig även dit .. =) mycket trevligare så.
.. mysigt med höstpromenader faktiskt- fast de är kallt.

Hur som helst så hade jag köpt med mig ett fint
hjärta som de stod kärlek på som ja la vid deras sten..
Sen tände jag även mitt ljus ja köpt. ett med gullig text på utsidan.
.. Dock fanns de inga blommor vid graven ( vilket ja trodde )
så fick ta fram min kreativa sida och plocka ihop saker från naturen :)

- saknar min farmor så fruktansvärt mycket..
men vet att
hon tittar ner på oss från himlen - vår ängel.
Den här låten spelades på hennes begravning..

och jag säger bara .. ingen låt kunde passa så bra som den.
____________________________________________________
Min farfar som ja tyvärr aldrig ens fick chansen att lära känna,
får också bara vara med oss från himlen .. önskar så att ja iallafall
bara kunde fått se eller pratat med dig en endaste gång .. men de fick ja inte.
____________________________________________________
En till ängel som togs ifrån oss, för nåra år sen är min älskade morfar.
saknaden är enorm.
önskar att allt skulle va som förut, och att alla
våra somrar fortfarande skulle vara hos dig. du är inte synlig länge..
men du känns mer än nånsin av i våra hjärtan .. så länge jag minns så
finns du/ni fortfarande kvar- bara inte på samma sätt som vi är vana vid!
Och ja kommer alltid att minnas , vilket innebär evigt liv för er.

Morfars begravningslåt .. kom tillbaka :(
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sorg, saknad, och en massa kärlek ..

- det här blev ett känslosamt inlägg..

Inga kommentarer: