söndag 19 september 2010

* Lev Varje Dag-
... som det vore den sista *

För den som får ut mest av livet
är inte alltid den som lever längst,
utan den som lever var minut ...
__________________________


Antal besökare idag :) Antal besökare totalt :) Antal besökare / vecka :) Antal besökare / månad :)


* Lite om mig *

Hej - kul att du hitta hit :) Louise Elfwing heter jag, bor i sala med min familj vilket jag gjort i hela mitt 19 åriga liv. haha! jag tog studenten nu i somras ( gick stil & trend ) där vi höll på med allt från naglar, massage, smink! .. Ska troligtvis pugga vidare men just nu jobbar jag på adlibris i morgongåva! Här i min blogg skriver jag lite allt möjligt. Både vad jag ska göra/gör om dagarna/helgerna, tankar/känslor och många funderingar blir med nerskrivna! Familjen och mina vänner är det som betyder mest för mig! Så på min fritid umgås jag så mycket jag kan med dom :)

Bloggarkiv

Bloggintresserade