onsdag 15 september 2010

Min Sommar 2010 !
.. Eftersom sommaren har kommit till sitt slut,
så har jag satt ihop små kollage på lite saker jag gjort.

Har vart många många härliga dagar i solen med underbara vänner

Trippar till gropen med både emelie & Jonnis !

Midsommar-firande i Gävle med systeryster

Turkiet med emelie - BÄSTA RESAN !

Tältning & grillning i skogen med evelina

Middag / fest hos renutt & stoffe

Kvälls-picknick med syster !

Tokigheter med evelina mitt i nätterna , haha

Ännu mer solmys ! Och sen sena- kvällar på dashis balkong!

Cityfestivalen , picknick vid löga ..

Lite små party då och då bjöd ju sommaren med på såklart.

cykeltur för att bada sent på kvällen + freesbee (?)


Hjälpt till att sälja smycken med min kompis mamma.

Lata dagar i myskläder , mm älskaaa!

Parteeey paarteeey

Mys i avesta med både mamma & peter + mitt x familj.

Grillfest i lokalen vid mig.

Våfflor hos jonniiis

Inga kommentarer: