lördag 4 september 2010

ÄNTLIGEN .. Fredag !
Igår, fredag alltså .. så åkte typ alla på jobbet hem vid 2 ,
alltså när vi egentligen slutar .. men duktig som ja vaaa
så jobbade ja ända till sex .. faaaast de kändes motigt haha.
Men efter när man sitter i bilen på väg hem så är man verligen
glad att man kämpade de extra timmarna .. ;) money moneeey!

Kom iallefall hem och åt pizza som pappsi hade beställt!
( och jag tog en 50/50 med kebab på ena & banan på andra )
och jaaa.. ni får påpeka att de är en skum blandning haha =D
.. Sen packade jag snabbt för mamma kom nämligen och
hämtade mig .. och senså åkte vi till avestaa ! gillar att va där.

Så runt 8 släppte hon av mig hos fredriks familj ( mitt x ) ..
Har ju som de flesta av mina vänner vet fortfarande jätte bra
kontakt med dom fast inte han och ja pratat nånting sen vi gjorde slut.
( jaa .. så de där berättade ja mest för er andra som kansek undrade va ja gör där haha )
Iallfall så fick ja först mat som dom sötisarna sparat till mig !!
Sen satt jag & eva, fredriks mamma alltså och drack nåra glas cider ihop ! :)
Och lite tv-tittande blev de också där emellan !

Efter de gjorde jag nagel-förlänging på henrietta! eftersom hon
fyllt år och jag visste hur gärna hon ville ha de så blev de hennes present :)
.. och hon vart super glad så de va kul! Occch hon fick grå/svartglittriga
tippar med lila blommor/stass-stenar ! kul när man får göra nå mer annorlunda.

När jag & henni sen började göra oss klara för sängen så var nog klockan
runt halv 2 skulle ja tro.. och sen masserade vi varann innan vi somnade :)
Och GUD VAD DE VA SKÖÖNT! har vart helt stel i axlar och rygg sen jobbet.

Jag älskar verkligen hela hans familj & att vara där hemma .
Dom är som min andra familj & deras hus som mitt andra hem.

+ att henrietta är som den lilla-systern som ja aldrig fick! :)
_____________________________________________
haha vart lite som en bild-berättelse med alla bilder...
Men blir ju roligare med bilder såååå ja varsågodaaa !

Inga kommentarer: