lördag 4 september 2010

L ö r d a g - 4 S e p t e m b e r !
Idag när ja vakande trodde jag att klockan var typ 12..
För ja hade ju planerat att sova lääänge nu när ja äääntligen
hade möjlighet till de .. meen va va klcokan när ja kolla? jo åtta.. ÅTTA!
Fasen heller att ja skulle upp då hehe - så somna om & sov till elva ;)

Åt frukost och hade de baara allmänt mysigt med dom tills jag sen
åkte hem till mammsen & peter ! Kul att få träffa dom med :)
Och sjääälvklart kramade jag ihjäl min älsklings-vovve ♥ åh plutt!

Iallefall så var de gårdsfest där peter bor så vi gick dit :)
( dom firade att husen funnits där i 50 år )
Och det var jätte trevligt! De hade satt upp värsta partytältet
och sen spelade en trubbadur (?) där inne .. Och de va gratis mat!
Och inte vanlig billig mat inte .. fanns allt!! lax, kyckling, potatisgratäng,
såser, massa frukter, ost, bröd, räkor, skinkor, kött .. ja typ allt :) haha!

Åt så ja trodde ja skulle spricka .. och de vart ju inte bättre när man
fick grädd/jordgubbstårta! haha .. om de nu va möjligt att bli mättare
än va ja redan va - så vart ja de ;) .. sen vart de lottdragning.. dom lottade
ut massa fina saker: tv, kamera, gratis hyra ( haha ) , kaffebryggare osv.

.. Men med våran vanliga tur så vann vi ingenting såklaart ;)
________________________________________________

FAST .. på en tips-promenad utan promenad ( huhu) så kom
faktiskt jag & mamma 2 med bara ett fel ;) .. duktiga minsann..
Så vi vann en varsin handduk - med supeer fin text på HAHHA!

Inga kommentarer: