måndag 6 september 2010


Ligger just nu i min stooora underbara säng ja har hos mamma!
.. Jag loovar att de är vääääärldens sköönaste säng !
dock en nackdel : man kommer aldrig upp på mornarna!

Idag jobbade jag iallefall som vanligt! Och var kvar ända till 6!
Kanske mer värt att ja skriver när ja inte jobbar över i fortsättningen ;)
Ja menar har ju bara sagt nej en endaste gång sen ja började där ..

Meeen ja va verkligen jätte seg & trött idag ..
sen hade jag väääärldens träningsvärk sen gymnastiken igår! ..
... ni missa inte alla tjock-markernade ä:n va ;)?
ville liksom påpeka att de verkligen var hemskt.. hahhhaha
och sen att gå i trappor på de - INTE OK!

Hur som helst hade vi ju träning idag med .. gick sådääär.
Kommer krävas en del träning känner jag .. men nu har ja inte tid
att babbla på mer här .. jobb väntar imorgon och just nu min sköna säng!

Inga kommentarer: