lördag 6 december 2008

Lördaag!

Äntligen helg :)

Igår (fredag) så var jag ledig, skönt !
Sov ganska länge.. sen fixade jag mig,
för att sedan möta upp evin på stan, vi åt
mat på johanssons, gottigott ! :)
Satt och pratade massa skit, haha.
sen gick vi på stan lite :) mysigt ..

träffade på mamma, och gick lite med henne ..
FIck skjuss av c hem på kvällen ..
Och där möts man av mitt nya fina rum, wiihuu :D
blev verkligen jätte nöjd .. lite nya saker ska inhandlas bara :)


-------

imorse så var jag och Christoffer ute och sprang.
Väldigt duktiga tycker jag :) ..
vidare hem för att äta frukost ,
och efter det åkte vi och solade, skönt ! :)

Nått mer vettigt har jag inte gjort idag, bara latat :)
Ingen aning om vad som händer ikväll,
men de visar sig ju alltid !

Får se om ja skriver mer ikväll , men lovar inget,
.. för inga löften-inga svek ;)
/ Louise

Inga kommentarer: