lördag 6 december 2008

Dålig på att skriva börjar bli en vana tror jag?
( så säger som syster- varning, långt inlägg)

Förra helgen:
På fredagen så sov Emelie hos mig !
Vi gick på stan ett tag, sen fikade vi .. :)
vidare hem till mig, hade jätte kul och skrattade en massa,
och ännu mer blev det när vi kollade på idol.. hahahahah !
gud så kul det var, tjejen var ju galen. (förnamnet iaf)

På lördagen så var vi uppe med tuppen ;)
haha , och sprang i ca:20-25 min, (Y) hurtiga !
Väl hemma igen lagade vi chicken nuggets .. vår favvo!

sen söndagen (första advent) har jag ju redan skrivit om därnere..
usch blir så rörigt när man slarvar med skrivandet. skärpning!

S
en på måndagen så var de praktiken som gällde..
Och på lunchen gick jag och emelie till café zigma och åt,
sallad blev det.. och de smakade huur bra so helst ! :)

sen har väl allt flytit på som vanligt, med skola och så ..
justja.. i torsdags s¨var en tjej från stockholm och berättade/visade
om nagelförlängningar.. för det ska vi börjas med nu .. KUL !! =)

Mja, det här var väl i korta drag vad jag missat att skriva om iaf..
hejhopp. / L

Inga kommentarer: