onsdag 17 december 2008

Idag är det onsdag (17) , vilket betyder att det bara
är en vecka, EN VECKA kvar till julafton !!
(tiden, vart tar du vägen? - hinner inte med dig)
-
Idag så var vi egentligen lediga, men eftersom jag
och några till i klassen inte gjortett engelska prov som vi missat,
så fick vi tid att göra det idag, och jag hoppashoppas på ett G!

Träffade emeli-liee l på stan ett tag efterråt,
ja köpte mig ett par jeansleggins, och hon väntade på
sin körlektion, hon är duktig hon .. snart har hon sitt körkort :) !
-Och jagdå? , nej mig ska vi inte tala om.. men jag har faktiskt
inte ens tagit kursen så jag har kunnat börja övningsköra (schhh)!
hmmm, detdära hade jag inte tänkt att berättaju ?,
men nu är de ju sagtt, saksamma :D
hur som helst kommer ni nog märka när jag börjat ,
för när olycksfallsantalet ökar,
så kan ni ta för givet att det är jag louise elfwing som är ute på vägarna ... hihu

Ps. lucka 19 är av någon kooonstig anledning,
öppen på min chockladkalender ??
( *vissel*)

~Hugs~&~Kisses~

Inga kommentarer: