torsdag 11 december 2008

känner ingen ork/eller lust att skriva i bloggen för tillfället..
vet inte varför ? , inget intressant att komma med kaanseke? :)

hur som helst har jag inget att göra nu,
så skriver ner nåra rader här endå ..

dagen har bestått av skola , (som vanligt)
första lektionen var på feelgood, vi tränade ..
riktigt kul faktiskt :) Och gissa om jag vart glad-
när det var emelie som var där och skulle köra med oss :)
Hon var verkligen jätte duktig! :)
Sen blir man ju bara så glad av henne den solstrålen ! :)

men den glädjen försvann ju ganska fort,
när man utsvulten kom till matsalen ..
och knappt fann något som var ätbart ..
( nejdå , nu överdrev jag liite kanske )
Ska faktiskt inte klaga .. är glad att vi har mat överhuvudtaget ..
vi ser de som en självklarhet, men det är de ju faktiskt inte för alla.
så ändrar min åsikt om att de inte var ätbart där uppe till ..
.. att det finns mat jag tycker bättre om än den som var ! :)

Ikväll så har jag och eve vart ute med våra stavar också :)
En timme blev det idag med .. gick igår också :) ..

haha och evelina var så inne i sitt gående,
så hon inte såg bilen som kom när hon
gick över vägen ... tur att jag var med henne,
och kunde skrika till henne att stanna, hahah !! .. :)

det slutade bra iallafall ..
eller mja, hon sträckte sig ..
men vi kom överäns om att de va lindrigare skador-
än om hon blivit påkörd.. så vi var glada endå :)

PUNKT.slut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack gumman ;) va söt du är!! Kul att du hade kul iallaflall det är ju de som är grejjen med träning :D

Kra kram kram

LouiseElfwing sa...

Ja :) .. hihi !! KRAAAAM!