lördag 27 december 2008

:'(

ibland undrar jag varför just jag föddes,
varför just jag blev den jag är,
& vad min mening med livet är?
..

.. just nu finner jag ingen mening med det alls.
Det är redan så mycket gammalt som är så svårt att
glömma,(eller glömma går aldrig - men förtränga!)

och ordspråket: när de är som värst kan
det bara bli bättre kan fara och flyga.
snarare:När de är som värst - kan det bara bli värre,

det är verkligen så det är ..
Men aaja skit samma .. orkar inte skriva mer.
( om de fanns nåntyp av sladd man kunde koppla
till huvet, så det man tänkte kom upp idatan,
hade jag kanske delat med mig av lite mer ... ? )


Ni får ursäkta det här "otroligt positiva" inlägget.

Varför blir allt jag
säger/gör
bara fel ... ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gumman hur är det????? Du! Du är hur go som helst! Vet hur det r när allt känns skit mne hang in there! PoK