torsdag 11 december 2008





Godkväll !

Idag på idrotten , vare boxning som gällde :)
och det var verkligen hur kul som helst ..
Och jag och emelie hade ju våra
knep för att kunna ta i & slå ännu hårdare..
.. så att säga ;) .. haha !!
funkade de gjorde de, j*klar vilka smällar hon fick till ;D

Hemkommen från skolan, så började jag baka kladdkaka..
till syster min .. :) hon har legat sjuk i snart en vecka..
Så tyckte hon behövde uppmuntring :)
synd att den inte vart så fin,
som jag hoppats på ..
men hon vart jätte glad .. :)
Är ju tanken som räknas faktiskt ! :)

Evelina kom dit ett tag också .. hon fick
hjälp med matte B , av renutts !

själv så sov jag undertiden .. med indra som kudde tydligen.
vi hade det gosigt vii !! den kissen gillar ja allt!

Sen nu ikväll så har jag pratat med syster (i Lasvegas) ..
och gud så jag saknar henne .. åhh ..
tänker anlita nån som kan komma och kidnappa hem na till mig!
Hon gör mig ju så glad .. Och snart är det jul..

en jul som ska firas utan henne ..
kommer bli så tomt,tråkigt och konstigt.
du ska ju va hemma med oss, inte på andra sidan jorden ju..

på tal om jul så-
hittade jag en gammal - men söt julbild på oss systrar,
så den slänger jag upp bland de andra två bilderna,
- ni är bäst , jag älskar er !

som sagt sov jag ju innan ikväll ..
därav anledningen att jag sitter klarvaken nu ..
är ju vaken hela nätterna , och sover på dagen ..
ibland undrar jag om de va meningen
att ja skulle födds som uggla?


-
L.elfwing

Inga kommentarer: