torsdag 25 december 2008

Godmorgon ! :)
Nu sitter jag här nyvaken.
och som jag alltid brukar säga dagen efter julafton.
- Nu är det ett år kvar till nästa jul !
tråkigt.. julafton går jämt så foort ju :) ..

Iallafall hade jag en bra julafton..
Började med att fira hos pappa på dagen,
sen på kvällen med mamma, Renée, Christoffer, Evelina & Stefan.

Det mesta jag gjorde var att äta.. haha =D
Men som min kloka syster sa:
på julafton är den dagen då man kan äta
hur mycket man vill utan att få dåligt samvete.. BRA SAGT (Y) !
Min syster är annars lite känd för att säga lite mer ,
.. hum .. osmarta saker.
( om man kan uutrycka det så ) ;P ..
haha, men den här gången fick hon allt till det!

Sen öppnade jag julklappar också, såklart !
Och blev super glad och nöjd med alla :D
Jag fick: en digitalkamera, singstar m. två skivor,
parfym-burberry london, id-foundation, massssa ögonskuggor,
örhängen, pengar :) TACK ALLA ! <3
(klockan var en förtidig julklapp av mamma också)
+ att digitalkameran inte kom med på kort,
eftersom jag tog med den :)

Men nu ska jag komma till en ICKE BRA sak ..
och det var ju självklart att min storasyster, Marlene
inte var hemma med oss :/ ..
Usch, det kändes verklien att du inte var här.
Tomt & mycket tråkigare ... :( .. Saknar dig masssor !! <3
Men snart har du varit borta halva tiden,
och jag tänker börja räkna ner dagarna...
( eller okej inte än, men när de är en månad kvar iallafalle)

och ikväll ska jag hem min gulliga syster Renée..
Fick nämligen ett sms av henne nyss :) ..
Hon undrade om ja ville hem till henne ikväll och sjunga singstar,
göra smoothie (hon fick en sån maskin i julklapp) ..
och bara mysa :) .. Och självklart ville jag det.
tycker om att umgås med min syster ju :)<3

Nej, nu ger jag upp för denna gång, haha :D
Hoppas alla hade en TOPPEN JUL iallafall ! :)

/ Puss louise.

Inga kommentarer: