fredag 12 december 2008

Aaah, har panik ..
nyss var den ju så långt till julafton ..
men nu är det bara lite mer än en vecka kvar..
-vart tar all tid vägen ? :O

Jag är inte klar med julklapparna på långa vägar..
Har mina funderingar .. men inget köpt..
eller till marlene är jag klar, och det blev
verkligen jätte bra ! :)

Julklappar ska handlas till :

- Mamma
- Pappa
- Marlene (avklarad)
- Renée
- Christoffer
- Linda


Själv har jag har inte skrivit nån riktig önskelista heller.
men här är nåra saker jag önskar mig iallafall ..

* Digitalkamera
* Parfymer
* Kläder
* Pengar
* Skor
* Bruna linser
-

Längtar till julen nu ..
Eller egentligen inte ...
.. jag längtar tillbaka till dom jularna som vi
firat hemma i huset (broddbo), alla tillsammans,
har så många fina och underbara minnen från våra jular där.
Julkänslan/stämningen kommer aldrig mera bli den samma som då.
Skulle göra allt för att bara få fira en, bara en sista jul där med er alla igen ..
minnerna gör ont, för vet att det aldrig mera kommer bli så ..

if i could turn back time ...

Inga kommentarer: