lördag 7 augusti 2010


Haha satt och kollade massa på min face-book!
Och här är en del av alla mina grupper jag är med i!
.. Alltsåå dom är så JÄKLA BRA! hahahha ..
alla är klockrena och jag lovar jag känner igen mig
på typ- alla ?! hahha ... fb-grupper in my heaaaaaart
.. Den med rött är helt klart bäst! ;) och tro mej killar -
jag skulle inte tveka såååå watchh ouut ;)
____________________________________________________
HAHAHAHAHHA .. wait, I don´t get it?
You break my best friends heart- I break your face
Vi som kollar på facit och försöker sedan komma på en rimlig uträkning
Grön gubbe betyder gå, röd gubbe betyder SPRING!!
My room was clean, but then i needed something ...
Jag pratar inte snabbt- du hör långsamt!
Det är inte jag som förklarar dåligt- det är du som fattar trögt!
Nice guys are ugly, hot guys are jerks, and hot nice guys are gay!
Alla vi som säger AJ innan man ens vet om de gjorde ont eller inte
I won´t forget ,
I won´t forget " so did you bring it? " Sh*it.
Vi som trycker på "godkänn villkoren" utan att ens ha läst de.
Vi som bygger upp magmusklerna genom att skratta :)
Vi som inte vill gå och lägga oss med ÄLSKAR att sova..
... sista så sant som de va skrivet .. men nu sängen ;)

Inga kommentarer: