torsdag 26 augusti 2010


Kethup i flaska? näää ketchup i påse!
.. Tyckte minsann att ja va super-smart för nåndag sen.
Jag hade med mig köttbullar& makaroner i matlådan,
och jag som äter ketchup till de mesta ville såklart ha det till,
men jobbigt att släpa med sig hela flaskan dit ju ? ..
så då kom ja på den smaaaarta idéen att trycka ut lite i en
påse .. och de smartaste av allt: ha av ett litet hörn..
och TATAAAAA.. blir en perfekt stråle att få ut de med :D

Haha alla som va där när ja åt tyckte faaaaktiskt inte att de va
en så dum idée ... haha lite kul för dom märkte väl på mig att
ja va ganska så stolt över min uppfinning ;).. så sa dom:
- Louise är de här de smataste du nånsin kommit på?
- eehmmmm typ ja.
- HAHAHA okej, då äre faaktiskt ganska sorligt ändå ;)

OCH ...jag måste nog hålla med! ....... hahahaaaa

Inga kommentarer: