onsdag 4 augusti 2010

I Västerås !
.. Åkte ju som sagt till Dasha igår! :)
Först var vi på hennes jobb och vet ni vaad?
Jag fick nagelförlängning - super fina! Så har glitterrosa tippar nu! =)
Sen efter det gick vi en kortis på stan och paola kom och sällskapa oss!
Så sen handlade vi även lite gott på hemköp innan vi 3 gick hemmåååt ..
Sen satt vi bara på d:s balkong och latade/åt ;) .. soom saaaagt
alla mina kompisar äter en massa när dom är med meej :D ! huhuu

Sen vart de en promenad tillbaka till stan för mej och paola ;)
.. för hon är visst lika bra som mej på att slarva/tappa bort saker ..
Så nu hade hon lyckats tappa sin jacka när vi gick från stan .. fattar inte
hur ingen av oss kunde märka? .. hmm .. tråkigt, för vi hitta den aldrig.

Och på tal om borttappade saker såå ringde christoffer mig igår
c: saknar du något louise?
j: neeej .. borde jag göra det ?
c: jaa.. för jag har hittat en plånbok med bilder på dina kompisar i.
j: hur ser den uuut ?
c: brun och ganska avlång
j: JAAAAAA .. den har jag letat efter i snart 2 år !!

Åh så glad jag vart - trodde aldrig jag skulle få se den mer..
Så nu ska de bli intressant att se vad jag har där i ;D hahaa.

Jaja .. tillbaka till gårdagen .. vi städade nämligen dashas parfym-hyllaa
innan vi la oss.. Och vet ni ? .. HON HAR 157 J*KLA PARFYMER !
okeej .. nu såg jag att det här inlägget ser ut som en novelll ..
så om nån har orkat läsa endaa ner hit så säger jag iallefall hejdå ;) ..

Inga kommentarer: