lördag 28 augusti 2010

tänka sej hur mycket mer man njuter av sin lediga tid nu ..
_______________________________________________
Kom nyss hem & vi hade det jätte mysig :) ..
Åt taccos, kollade på film och åt massa onyttighter =D..
Sen goooosade jag massa massa med min älskling !!
Sooom ja saknat han säger jag baraa .. åh plutten !

Iallefall.. Nu ska jag göra mej klar för sängen så ja orkar
med morgondagen .. ni som är lediga får väl ha de så bra
& njuuta då ni kan sova till 12 ;) vissa har ju ett alarm som ringer .. 5 !
( observeraaa .. ibland klockan ..t r e .. hörde ni? eller såg heter de. TRE)
jag menar va gör man inte för att få snooooozaaa.

och hörrni - mina kära vänner! ledsen att ni inte hör/ser så
mycket ifrån mej nu för tiden .. meeeen som ni nog förstått så är
liksom dom ända ja hänger med om dagarna nu förtiden .. böcker! ;)
men tro mig - dom kommer aldrig upp till er nivå ! höhööö

Inga kommentarer: