söndag 8 augusti 2010


- Mysig Lördag.. Syster-dag
Idag kom båda mina systrar + christoffer hit runt 6
och åt mat - fläskfilé, ris, sallad - super gott !
Men pappa är bäst på att laga mat- så inget ovanligt ;)
Sen hade jag och renée " syster-dag " haha!
Eftersom hon sydde världens bästa studentklänning till
mej så tyckte jag de va dags att få ge tillbaka lite :)
Så det börjades med att hon fick en helkropps-massage!
Sen fick hon peeling! .. Efter - fransförlängning.
Så nu har alla syskonen elfwing långaa fransar ;)
Sen var tanken att vi skulle fixa hennes naglar- men vi
fastnade med att beställa hem massa nagel-dekorationer ist ..
Så hejja vilken leverans vi kommer att få ;) hahaha!

.. den här gången blev det en bild på alla steg :)
Visst blir det stor skillnad?

jag tycker inte bara om dig för jag älskar dej mest av allt!

Inga kommentarer: