söndag 15 augusti 2010

Helg - jobb !

Idag fick jag förfrågan om jag ville jobba extra på
café jernvägen här i sala på helgerna .. (vid stationen )
Och det är ju klart jag vill det .. så hoppas på att det
blir så nu - detta kommer ju då betyda jobb mån-sön!
men det betyder också: moneeeeeeeey ;)
+ att jag tror att det är ett super kul jobb faktiskt =)

och då mitt andra jobb kommer va på ett lager och mer
ensam jobb då man sköter sitt.. så pratar man nog inte så mkt.
.. Så det är nog en skön omväxling skulle ja tro =) ! ...
____________________________________________
Måste medge att ja har haft lite tur
( peppar peppar ta i trä (gjorde de nyss ).. )
för då jag fick mitt jobb ja har nu på lördgarna, så ringde dom mej
och frågade om jag ville jobba utan att jag sökt eller så .. sen nu
att hon kommer fram och frågar mej sådär :) .. super kul!
sen var det första/enda stället ja skicka mitt cv till adlibris- å de fick ja ju! och förövrigt så börjar jag ju där på måndag !

Måste nog säga: JAG ÄR SÅ JÄKLA GLAAD FÖR MINA JOBBB!

Inga kommentarer: