söndag 31 januari 2010

Nu ska jag skriva lite om helgen, eftersom jag inte har
haft tid att sitta och skriva fören nu ... here we go !
_______________________________________________
Fredag:
Var först i falun, på min praktik!!
Hade en kund -helkroppsmassage, & de gick helt okej!

Sen vidare hem för att fixa till mej, nämligen utgång med
mina girls i västerås, tåget skulle gå nio! men vad häänder??
JO, skit sj tåget är försenat i nästan 2 timmar!! HATA SJ !!!!
Men träffade iaf på madde när vi satt och väntade..
Trevlig tjej de dära=) vi pratade en hel del minsann !
Och dom fixade skjuts dit, och jag fick följa med! gulligt!

Väl framme så vart de dans hela kvällen låång...
och det var ju min sweeetiiies (fanny) första utgång! ...yeyy!
så förutom fopp så var, Emelie, Emma & Dasha mina
dankompanjkoner under kväll + att Madde och jag hade
en del dansmoves tillsammans .. (Y) ! hahaha!
Just ja, dr bombay va ju där , men nog vart ja lite besviken
när ja fick veta att han är svensk,och har lösskägg, hahaha!
han var ju lite av en idol, när ja va liten, haha!

Lördag:
Jobbb mellan 11:30-14:30 !
Sen hem och sov lite middag (älskar det) ..
På kvällen var det dags igen -utgång, men nu i sala!
Det var mycket folk, roligt! - kan kanske bero på ola? haha!
Jag partaya med syster Marlene, evlina o co! =D
Igår=nykter utgång=) fungerar minst lika bra- om inte bättre!

Inga kommentarer: