torsdag 21 januari 2010

Nu så har jag precis krypit ner i min gosiga säng,
och har mitt fluffiga täcke på mej!! åh vad jag älskar att sova.
Hon/han som uppfann sängen ligger då definitift på min + sida!

eftersom ja ligger och skriver i sängen så har jag datan på magen,
och jag behöver väl inte ens påpeka att den är bärbar ? ;)
eller kanske, man vet ju aldrig om de finns nån toker där ute som
tror att jag ligger med en hel vanlig data på min stomach...

Imorgonbitti så ska jag åka till avesta, för att sedan åka vidare
mot falun, ska till min praktikplats,äntligen.. va längesen!!
Och imorgon har jag tre kunder inbokade på mej vet ja!
Undra va dom ska ha för behandlingar, spännande ;) ha-ha-ha!!

Nej eftersom jag ska upp tidigt så avrundar jag här.
Ville iallefall skriva ett litet helt ovärt inlägg innan jag slumra till...
Men nu ska jag låta John-Blund stänga mina ögonlock ;) .. hahah!!
... N A T T I - N A T T I ( L ) sov gott & dröm sött !

Inga kommentarer: