tisdag 19 januari 2010

igår hade vi nageldag i skolan :)
fick reda på massa om manikyrist provet vi ska ha i februari.
Jag är nervös, men ska plugga ihjäl mej nu!
För om ja klarar de får ja ett manikyristdiplom som är internationellt!
Och de skulle ju inte va fy skam att åka utomlands o jobba i ett år,
och hålla på med naglar? :) .. nej de ska ja nog minsann ta att göra.
För i ett år efter studenten vill jag bara ta det lugnt och njuta av livet.(som man så fint säger) och resa!!! så de vore ju perfekt att hålla på med sånt när man ändå reser- så man får in lite money.
Sen vill jag även "extra jobba" hemma,
...med både nagelförlängningar/manikyrer och massage!
- Nån som skulle va intresserad av att bli min kund ?? ;)
Nått som ja mer funderar på är att gå en bartenderutbildning?!
hum, många val man ska ta här i livet,
nån kompis som vill hänga med på att åka "typ jorden runt" ?
... voore väl trevliiigt =D .... ?! ?!
Sen när mitt "lediga" år slut så ska jag iallefall söka till en gratis
hud-terapeut skola, och utbilda mig!

ojoj, från att bara berätta om vår nageldag,
fick ni höra alla mina livsplaner/framtidsliv ;) ...
en förklaring: babbelfia!!

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag vill också gå en bartenderutbildning!