lördag 16 januari 2010

bild: tagen igår

Idag när fanny och jag vaknade så gick vi upp
och åt frukost.. sen började vi fixa oss, och fick skjuss till stan!
Jag skulle till jobbet, och hon hem till västerås...
... eller ska jag säga GURKSTADEN ?! hahahahah...
Jaa, för igår berättade ju fanny stolt att dom va de ;)...
gud va ja skrattade, jag trodde de va ett skämt ? men nepp!
_____________________________________________
Hur som helst så gick jobbet bra ...
Men jag & nåra nära & kära har kommit fram till
att dessa grupper snart kommer att synas på facebooook:
* Vi som hatar tjejen i gallerian
* Vi som alltid tar lappar av tjejen i gallerian
* Vi som alltid slänger lapparna vi får av tjejen i gallerian.
* Vi som struntar helt i tjejen i gallerian.
* Vi som tänker utplåna tjejen i gallerian.

.. and u name it.. ni hajjar va ;) ?

3 kommentarer:

fanny sa...

hahahahah vi som håller tjejen i g alllerian sällskap

LouiseElfwing sa...

justja, den ska ja ju med skriva med .. din grupp ju ;) !!!

LouiseElfwing sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.