lördag 23 januari 2010

har precis kommit hem från jobbet,
så idag har ja sagt hej, varsogod ca 500 ggr skulle ja tro ;)
____________________________________
Ikväll har jag inga som helst planer än,
systrarna ska ha parmiddag, kul att man är singel,
och blir uutanföööör .... buhu! Marre svek sitt löfte.. ;)
Nåån som kan ställa upp som tillfällig pojkvän? =D
nerå , nu driver jag, sååå tillbaka till allvaret.

jag funderar på om ja ska bjuda hit nåra tjejjer på myskväll..
typ äta nått gott och sjunga singstar ? hum.. nån intresserad ;) ?

3 kommentarer:

johaaaaannaa sa...

jag hade kommit om jag vart hemma :(

LouiseElfwing sa...

ååh, kom då =D?! haha

johaaaaannaa sa...

haha kommer på direkten looojjz !, och jag har lite löshår i, men det är bara för att få d lite tjockare :). är samma längd som mitt egna:D