söndag 24 januari 2010

Hittade den här listan på min bdb,

... 10 saker du kanske inte visste ;)?
1. Jag läste teckenspråk i 7,8,9!
2. Jag hade 11 MVG när jag gick ut nian !
3. Jag är helt klart sämst i sverige på matte .
4. Jag älskar djur!!
5. När jag kollar på skräckfilmer, vill ja aldrig ha fötterna på golvet.
6. När jag var liten tyckte jag om blodpudding.
7. Jag var kär i barbados-magnus, de oxå när ja va liten!
8. Jag hade så mycket gosedjur i sängen när ja va liten
att ja själv knappt fick plats, ja tyckte så synd om ja skulle välja bort nån, trodde den skulle känna sej utanför!
9. En gång i tiden var min favorit siffra 11,
för en kille jag va kär i va så gammal.
10. En gång när jag var liten var ja och badade med mina systrar,
så låtsades ja hålla på att drunkna, först trodde de mej..
sen när ja kom ut på sådjupt vatten att ja inte kunde bottna, trodde dom inte på mej ..först, haha!

Inga kommentarer: